"Popcorn" si "Oscar" au asezat spectatorii galateni la capetele axei comediei Primele doua seri ale week-end-ului de comedie au adus in atentia spectatorilor doua piese de factura total diferita. Vineri, scena Teatrului Dramatic "Fani Tardini", a vazut o comedie bulevardiera profund conventionala, iar simbata, una de umor negru plina de scene violente, de impuscaturi si de sex. "Oscar" in regia Aliciei Barb, aduce alaturi jocul comediei, al gagului si cel al dragostei, al imbogatirii peste noapte. Creind un lant al paradoxurilor prin tipuri de personaje cum ar fi cel al escrocului care este colaborator al sefului sau, mama atrasa de ginere, fiica ce vrea sa se marite chiar si daca invitatiile vor fi completate cu numele sotului in ziua nuntii, este surprins absurdul si se face o parodiere a societatii pe ansamblu. "Steriotipia melodramei, confuzia personajelor, nelipsita stafie a castelelor din Scotia, au fost foarte bine atinse de Alice Barb creeind un comic mecanic. Aspectul de stilizare este adus si de muzica evreiasca, de manifestarea bucuriei personajelor in pasii aceia saltati ai dansului evreiesc", a afirmat criticul de teatru, Natalia Stancu. Interpretarea actoriceasca a fost una de exceptie, insa nu a reusit ca, pe ansamblu, sa dea un puls spectacolului. "Nu pot reprosa nimic actorilor, nu a gresit nici unul. Cu toate astea, am vazut o reproducere a unui tablou celebru. Nu imi da originalul. Poate daca veneam cu bunica la aceasta piesa, cadea pe spate, este o comedie a altui timp. Nu este pentru publicul anilor 2000-2001. Ii lipseste carnea acestor timpuri", a spus Mihail Dinvale, unul dintre membrii juriului. Cel mai mult a impresionat miscarea scenica a actorului George Ivascu care, asa cum a spus Misu Fotino, "este un mic vierme considerat tipul neastimparat ce poate sta sub pat in picioare". El a incercat sa mai creasca putin in inaltime prin miscarea de