Evenimentul expozitional vernisat pe 12 decembrie la Galeria Universitatii de Arte din Bucuresti ofera spectatorului o interesanta radiografie a semnalului. In preajma vacantei, cinci studenti ai Universitatii – Leopoldina Dancu, Maria Draghici, Valentin Chincisan, Vlad Bosoanca si Wilhelm Jozsef Hunor – parasesc pentru moment suportul traditional al picturii si, prin abordarea unor medii noi, interogheaza limitele semnalului, existenta si adecvarea unui posibil raspuns. Celula sau doar punctul, nervul optic si desenul ochiului, pulsul vital si nudul, intermitenta si lumina sint semnalele vizuale ale unei macroinstalatii teoretice. Filmul video, fotografia, sculptura fonica sint modalitatile gravitationale ale acestei constructii curajoase. Apreciem acuratetea demersului si limpezimea abordarilor individuale ale subiectului, chiar daca uneori s-ar fi simtit nevoia unei explicitari textuale.
Evenimentul expozitional vernisat pe 12 decembrie la Galeria Universitatii de Arte din Bucuresti ofera spectatorului o interesanta radiografie a semnalului. In preajma vacantei, cinci studenti ai Universitatii – Leopoldina Dancu, Maria Draghici, Valentin Chincisan, Vlad Bosoanca si Wilhelm Jozsef Hunor – parasesc pentru moment suportul traditional al picturii si, prin abordarea unor medii noi, interogheaza limitele semnalului, existenta si adecvarea unui posibil raspuns. Celula sau doar punctul, nervul optic si desenul ochiului, pulsul vital si nudul, intermitenta si lumina sint semnalele vizuale ale unei macroinstalatii teoretice. Filmul video, fotografia, sculptura fonica sint modalitatile gravitationale ale acestei constructii curajoase. Apreciem acuratetea demersului si limpezimea abordarilor individuale ale subiectului, chiar daca uneori s-ar fi simtit nevoia unei explicitari textuale.