Ajuns la a 6-a ediţie, CineMAiubit şi-a reafirmat vitalitatea de festival studenţesc internaţional ce reuneşte mai multe şcoli de cinema anul acesta Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică - iniţiatoare şi organizatoare, Universitatea Hyperion, Universitatea Media Pro, Universitatea de Arte, Şcoala Naţională de Film, Televiziune şi Teatru - Lodz, Hoschule fur Fernsehen und Film - Munchen, Hochschule fur Gestaltung und Kunst - Zurich, Ecole Cantonale d'Art de Lausanne, Ecole Supérieure des Beaux Arts - Genève, London International Film School.
Odată consumată febra celor trei zile de decembrie, minusurile se estompează fie că sînt de fond - oferta relativ modestă la toate categoriile de film, criteriile laxe de selecţie, fie că aparţin hazardului - promisiuni neonorate - titluri pe 35 mm nefinalizate, neglijenţe manageriale - absenţa genericelor atît în retrospectivele invitaţilor, cît şi în cea a filmului documentar UNATC. Se impun, în schimb, cîştigurile: la iniţiativa catedrei Comunicare Audiovizuală condusă de prof. univ. dr. Manuela Cernat, apariţia revistei festivalului editată în dublă formulă, pe Internet şi pe hîrtie o contribuţie considerabilă: confesiuni de creaţie, declaraţii de intenţii, interviuri, chestionare, opinii severe, sugestii preţioase.
Prin concesia făcută senzaţionalului, tema propusă pentru Clubul CineMAiubit - "De la Alexandru Tatos la Adrian Copilul, Minune" - pare din star neinspirată. Fiindcă am preferat să urmăresc proiecţiile, din cauza suprapunerilor din program, n-am putut urmări dezbaterile din foaierul Cinematografului "Studio", pus la dispoziţie cu generozitate de către UCIN.
Într-unul din programele matinale am descoperit nestemata acestei ediţii: un film de 50 de minute produs de Editura Video şi realizat de Ştefan Velniciuc - regia şi Jeanine Stavarache - scenar