Regia locala de transport in comun intentioneaza sa-si dezvolte in principal sectorul de transport electric, deoarece acesta este mult mai rentabil din punct de vedere al costurilor. In acest sens, directorul RATC, Petru Garlea, a anuntat introducerea unor noi linii de troleibuz in municipiu. "Vrem sa realizam legatura cu retea elctrica intre bulevardul Anastasie Panu si Podu Ros, pentru a putea introduce troleibuze pe traseul autobuzului 28", a declarat directorul RATC, Petru Garlea.
Nici un autobuz din parcul auto al RATC nu corespunde normelor europene, astfel incat RATC incearca obtinerea unor imprumuturi externe pentru dezvoltarea transportului electric. "Primarul Constantin Simirad a trimis o scrisoare de intentie la BERD (Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvlotare), in vederea obtinerii unui imprumut in valoare de 22 de milioane de euro, pentru refacerea atat a retelelor electrice cat si a liniilor de tramvai din oras", a adaugat Garlea.(C.M.)
Regia locala de transport in comun intentioneaza sa-si dezvolte in principal sectorul de transport electric, deoarece acesta este mult mai rentabil din punct de vedere al costurilor. In acest sens, directorul RATC, Petru Garlea, a anuntat introducerea unor noi linii de troleibuz in municipiu. "Vrem sa realizam legatura cu retea elctrica intre bulevardul Anastasie Panu si Podu Ros, pentru a putea introduce troleibuze pe traseul autobuzului 28", a declarat directorul RATC, Petru Garlea.
Nici un autobuz din parcul auto al RATC nu corespunde normelor europene, astfel incat RATC incearca obtinerea unor imprumuturi externe pentru dezvoltarea transportului electric. "Primarul Constantin Simirad a trimis o scrisoare de intentie la BERD (Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvlotare), in vederea obtinerii unui imprumut in valoare de 22 de milioane de euro, pentru refacerea atat a retelelor ele