Maxi-taxistii vor participa la licitatii pentru concesionarea traseelor. Acestia vor vinde bilete "Braicar", iar din vinzare vor da un procent acestei societati. "Braicar" le va oferi servicii de dispecerat, biletele, foile de parcurs si graficele de circulatie. Pe orice traseu, autobuzele vor circula la un interval de cinci minute, iar microbuzele, la un interval de trei minute In urma Hotaririi Consiliului Local Municipal, incepind de la 1 martie, transportul public de persoane va fi concesionat societatii "Braicar". Referindu-se la hotarire, directorul acestei societati, Cornel Sandulescu, a declarat: "Era necesara, pentru ca nu se mai putea continua asa ca pina acum." El si-a argumentat afirmatia, spunind ca serviciul public de transport trebuie sa fie unul regulat, ceea ce, pina acum, in opinia sa, nu s-a intimplat. "In conditiile fluxului de calatori existent in Braila, cea mai buna solutie, din punctul nostru de vedere, este aceea de a imbina transportul asigurat cu mijlocele «Braicar» si cel oferit de transportatorii privati. Aceasta imbinare de mijloace de transport, structurata in mod corespunzator, in functie de necesitatea reala de deplasare in Braila, nu inseamna excludere, ci armonizarea si disciplinarea transportului in comun", a completat Sandulescu. Doar "Braicar" poate reorganiza transportul de persoane Referindu-se la modul haotic si, de multe ori, ilegal in care transportatorii privati presteaza acest serviciu, nevinzind bilete si schimbindu-si traseul in functie de numarul de calatori, directorul "Braicar" a spus ca, prin aceasta activitate, nu trebuie sa se satisfaca interesul persoanei care este operator de transport, ci interesul comunitatii. "Cetatenii, pentru a fi multumiti de acest serviciu, trebuie sa il aiba la indemina permanent, la un pret accesibil, la o frecventa care sa-l satisfaca, in conditii de siguranta si confort cit mai bune",