Teatrul Mic - Popcorn. Regia: Razvan Savescu. Scenografia: Doina Levintza. Muzica: Laurentiu Duta. Interpreteaza: Stelian Nistor (Bruce Delamitri), Claudiu Istodor (Karl Brezner), Simona Mihaescu (Velvet Delamitri), Dana Dembinski Medeleanu (Farrah), Cristian Iacob (Waine), Oana Ioachim (Scout), Cristiana Raduta (Brooke), Dan Zamfirescu (Kirsten), Niki Ieremciuc (Bill)
„Pentru Teatrul Mic, noul mileniu începe în anul 2002!“, ne anunta functionalul si elegantul pliant publicitar din Sarindar. Noul (al doilea) veac de identitate al asezamîntului va începe peste doisprezece ani, aflam din acelasi pliant al carui model referential ar trebui sa se gaseasca efectiv, drept carte de identitate, în fiecare institutie teatrala. Sala a fost refacuta prin grija Consiliului General al Capitalei si are ceva de televizor Rubin ori Grigorescu, vazute din tubul catodic. Ceea ce nu e chiar o ironie, tinînd cont ca realitatea ar fi, în acest caz, scena. Or, pentru a ne pricepe propria realitate, de tranzistori, diode si lampi integrate într-o anume inconstienta a lui laissez-faire, s-ar zice, Teatrul Mic a propus si noua sa premiera, Popcorn, în regia lui Razvan Savescu.
Se poate banui ca textul britanicului Ben Elton e o notabila comedie neagra, cu nefortate relate moral-sociologice. Textul lui Radu Beligan, din afisul-caiet program, dar si citatele din The Daily Telegraph si Evening Standard vin sa sustina presupozitia, desi ce înteleg jurnalistii britanici prin „piesa sexy“ ramîne pentru mine un mister. Asa încît, pastrînd în calcul ideea unui text de luat în seama - cel putin -, aproape un manifest împotriva exceselor „sînge si sperma“ din ultimele doua decenii (de ce acestea sînt mult mai mult decît expresii patografice, iarasi e de discutat), dar si a violentelor ca manipulare media, inconstienta ori premeditata, spectacolul de la Teatrul Mic aduce în sc