- Social - nr. 60 / 27 Martie, 2002 Sovata, inainte de sezon, arata ca dupa razboi. Strazile pline de gropi par a fi desprinse dintr-un peisaj selenar, iar semne de aselenizare nu prea sunt. Poate mai marii urbei vor lua nota de acest semnal si vor gasi o solutie buna pentru a repara drumurile, nu cum se executa acum, cu nisip. Da, ultima metoda in materie de reparatii: astuparea gaurilor cu nisip, care la primul vant a disparut. Metoda ce poate fi omologata. O alta solutie, mai economica, este aceea de reducere a numarului gaurilor, prin largirea celor existente si comasarea lor. Mai in gluma, mai in serios, cetatenii platitori de impozite propun primariei ca in acest an sa-si cumpere, din acesti bani, bucse si rotule, iar dupa repararea strazilor sa revina la normal. Cartea de vizita pentru statiune nu poate fi patata cu cerneala, dar prezentul articol se vrea o punere in garda pentru ceea ce ne asteapta. Sezonul bate la usa si vestea se duce. Nu ar fi pacat ca numarul turistilor sa se diminueze si din aceasta cauza? Nu sunt destule probleme create de teribila „privatizare"? Poate e timpul ca cei care trebuie sa lucreze sa fie lasati in pace, sa nu fie deranjati. Dar, oare, chiar se vor apuca de treaba? Cu siguranta, SOVATA are nevoie de turisti, iar gospodarii urbei cunosc acest lucru. Strazile asteapta si ar fi pacat ca cei alesi sa „dea in gropi"! IOAN ASTALUS - Social - nr. 60 / 27 Martie, 2002 Sovata, inainte de sezon, arata ca dupa razboi. Strazile pline de gropi par a fi desprinse dintr-un peisaj selenar, iar semne de aselenizare nu prea sunt. Poate mai marii urbei vor lua nota de acest semnal si vor gasi o solutie buna pentru a repara drumurile, nu cum se executa acum, cu nisip. Da, ultima metoda in materie de reparatii: astuparea gaurilor cu nisip, care la primul vant a disparut. Metoda ce poate fi omologata. O alta solutie, mai economica, e