În oglinzile caleidoscopului construit de Dragoş Galgoţiu, pe scena Teatrului Odeon, la recitalul din 1 martie 2002, s-au oglindit "misterul corpului uman" şi "caligrafia mişcării" căutate de regizor, aşa cum pot fi ele desenate cu mijloacele teatrului, dansului, circului şi sportului. Măiestria regizorală a constat, în principal, în capacitatea de a înmănunchia diversitatea acestor mijloace de expresie corporală şi de a realiza cu ele un mozaic plin de culoare şi cu o atmosferă anume. Apoi, cum era şi firesc, regia a ghidat adecvat jocul fin şi încărcat de umor al actorilor Marian Râlea, Rodica Mandache, Jeanine Stavarache, Camelia Maxim, Ana-Maria Moldovan, Mircea Constantinescu, Constantin Cojocaru, Dan Bădărău şi Emil Hoştină, care au interpretat o suită de scene din William Shakespeare (Visul unei nopţi de vară şi Poveste de iarnă) şi din Frank Wedekind (Lulu), scene care s-au intercalat între momentele de dans, de circ sau de sport, deschiderea făcând-o campionul mondial şi olimpic de gimnastică la cal, Marius Urzică, cu câteva exerciţii spectaculoase la acest aparat şi la sol. În continuare, pe parcursul spectacolului, artişti de la Circul Globus din Bucureşti, o familie de pitici simpatici şi dotaţi, Constantin şi Wanda Rotaru, s-au integrat spectacolului prin momente de pantomimă şi dans, iar o echipă de gimnaste, formată din Petruţa Panait, Anamaria Băzălan, Irina Todea, Daniela Duru, Raluca Turnea, Ana Maria Istrate şi Elena Iordache, au ieşit din feliile unei portocale uriaşe, demonstrând la ce grad de remarcabilă flexibilitate poate ajunge corpul omenesc, prin îndelungă şi aplicată exersare.
Dansul a fost şi el reprezentat printr-un larg evantai de stiluri, de la clasicul secolului XIX până la neoclasicul modern şi la contemporan. Această varietate, cât şi capacitatea de a interpreta corespunzător stiluri complet deosebite, au demonstrat-o,