- Cultural - nr. 68 / 6 Aprilie, 2002 "Am debutat la Botosani, la Teatrul "Mihai Eminescu", prin 1988, in spectacolul «Porunca a saptea», de Dario Fo, in regia lui Ion Bordeianu. Tot acolo am acumulat o «bruma» de experienta in decursul a 4-5 ani, evoluand in spectacole semntae de nume sonore precum Alexa Visarion, Florin Zamfirescu, Mircea Marin, Ovidiu Lazar s.a.. Am urmat apoi patru ani de studii la Academia de Teatru din Targu-Mures, la clasa profesorului Ion Sasaran, timp in care am interpretat cateva roluri de care s-ar bucura orice actor in cartea lui de vizita: Sir Toby din «A douasprezecea noapte», de Shakespeare, Vulpasin din «Domnisoara Nastasia» de G. M. Zamfirescu, Directorul Teatrului din «Sase personaje in cautarea unui autor» de L. Pirandello. La Teatrul National am debutat in «Richard al II-lea», in regia lui Ion Manolescu. Au urmat apoi «Dineu cu prosti», «Trei gemeni la Paris», «Bigamul», "«Micul print», «Amorphe D'Ottenburg», «Cartofi prajiti cu orice» (mai mult comedie) si acum «Napasta». Referitor la acest spectacol, doresc sa remarc atmosfera deosebita de creare a acestui act artistic, placerea, joaca, zambetul, bucuria de a ne asuma fiecare dintre noi «rolul rolului» din aceasta drama, singura de altfel, a lui Caragiale. Este jucat cu finete, fara artificii. Minunatii mei colegi, Suzana Macovei, Nicu Mihoc, Dan Radulescu sunt nume alaturi de care oricand mi-ar face placere sa joc. Despre teatru, in general? Intr-o lume care se pedepseste cu griji mercantile, intr-o tara in care foamea a speriat dorul de poezie si de frumos, teatrul cred ca reprezinta singurul adevar pe care nu-l poate atinge uitarea. Dincolo de valoarea lor artistica, spectacolele trebuie sa atraga incontrolabil cu forta pe care o au toate fictiunile frumoase. Apasati de existente anoste, plictisiti de vieti fara stralucire, oamenii se refugiaza in lumi imaginare, in care s