Firmele lui Cancescu ?recidiveaza?
In urma cu o luna si jumatate, ?Evenimentul zilei? publica un articol despre sutele de milioane de lei platiti de compania locala de apa din Brasov trustului de presa patronat de presedintele Consiliului Judetean, Aristotel Cancescu. Ne intrebam atunci de ce avea nevoie de publicitate o companie fara concurenta cum este regia locala de apa. Cum compania de apa se afla in subordinea Consiliului Judetean, condus de Aristotel Cancescu, oricine poate face legatura intre banii platiti de regie si trustul de presa al domnului Cancescu. Dar acesta nu este singurul caz care implica numele presedintelui Consiliului Judetean Brasov in controversatul subiect al publicitatii locale. Intr-o interpelare recenta, adresata Ministerului Finantelor, senatorul liberal Nicolae Vlad Popa cerea situatia privind bugetele de publicitate alocate de marile intreprinderi brasovene, aflate intr-o situatie financiara dramatica. Ca raspuns, Directia Finantelor Publice Brasov a prezentat un raport despre ceea ce s-ar putea numi publicitatea ?directionata? de catre marile intreprinderi de stat din Brasov. Astfel, pe primul loc in top apareau firmele actualului presedinte al Consiliului judetean, ?Canaris? SRL si ?RADIO? SRL. Acestea au primit de la intreprinderile Tractorul, Viromet Victoria si Nitramonia Fagaras (toate intreprinderi de stat) nici mai mult nici mai putin decit 950 de milioane de lei.
Bine la putere, bine si in opozitie
Pe linga firmele presedintelui Consiliului Judetean (mai nou, membru PNL), cercurile de afaceri apropiate partidului aflat la putere, PSD, nu puteau ramine, bineinteles, fara publicitate platita de intreprinderile de stat, chiar daca acestea erau si atunci, ca si acum, cu sabia deasupra capului. Astfel, Ionica Anutoiu (apropiat al sefului PSD Brasov, deputatul Constantin Nita si al vicepresedintelui C