- Social - nr. 70 / 10 Aprilie, 2002 Locatarii de pe strazile Predeal si Crinului au ajuns la exasperare. Din cauza traficului intens, a vitezei mari si a trepidatiilor, structura de rezistenta a caselor s-a degradat, tencuiala de pe fatade a inceput sa cada, zgomotul a devenit insuportabil, la fel ca si poluarea aerului cu gaze de esapament sau pericolul de accidente. Pentru revenirea vietii la normal, locatarii celor doua strazi, carora li se alatura si personalul didactic al Scolii Generale nr.2, cer Primariei si altor factori de raspundere sa ia masuri. Limitarea vitezei autovehiculelor la 30 km/ora, interdictia accesului autovehiculelor cu greutate mai mare de 7,5 tone, interzicerea accesului masinilor agricole, a tractoarelor, a autobuzelor si a remorcilor ar fi doar cateva cai prin care situatia din zona ar putea fi remediata. In demersul lor, locatarii sunt sustinuti de Asociatia pentru protectia mediului si a naturii "PRO BICICLO-URBO". L.P. - Social - nr. 70 / 10 Aprilie, 2002 Locatarii de pe strazile Predeal si Crinului au ajuns la exasperare. Din cauza traficului intens, a vitezei mari si a trepidatiilor, structura de rezistenta a caselor s-a degradat, tencuiala de pe fatade a inceput sa cada, zgomotul a devenit insuportabil, la fel ca si poluarea aerului cu gaze de esapament sau pericolul de accidente. Pentru revenirea vietii la normal, locatarii celor doua strazi, carora li se alatura si personalul didactic al Scolii Generale nr.2, cer Primariei si altor factori de raspundere sa ia masuri. Limitarea vitezei autovehiculelor la 30 km/ora, interdictia accesului autovehiculelor cu greutate mai mare de 7,5 tone, interzicerea accesului masinilor agricole, a tractoarelor, a autobuzelor si a remorcilor ar fi doar cateva cai prin care situatia din zona ar putea fi remediata. In demersul lor, locatarii sunt sustinuti de Asociatia pentru protectia mediul