La "Nottara", dramaturgia romaneasca se afla la loc de cinste:. Titanic Vals. Dupa un spectacol de mare succes, "Ce frumos e in septembrie la Venetia", pe un text antologic de Theodor Mazilu, Teatrul "Nottara" lanseaza o noua premiera, tot pe un text romanesc, care se anunta a fi un succes de durata....
La "Nottara", dramaturgia romaneasca se afla la loc de cinste:
Titanic Vals
Dupa un spectacol de mare succes, "Ce frumos e in septembrie la Venetia", pe un text antologic de Theodor Mazilu, Teatrul "Nottara" lanseaza o noua premiera, tot pe un text romanesc, care se anunta a fi un succes de durata. Este vorba despre "Titanic vals", de Tudor Musatescu. O alegere de aplaudat a noului director al teatrului, marele nostru actor Mircea Diaconu, si asta intrucat, dupa cum se stie, o buna parte a directorilor de teatru, "momiti" de regizori, afiseaza in premiera mai ales texte straine, cu titluri lungi si adesea imbecile, pe care autorii punerii in scena le mai si hacuiesc dupa bunul plac, ba chiar - uneori si in cazul pieselor "de aur", semnate de Shakespeare - le "adapteaza", dandu-le intelesuri la care autorii "nici cu gandul n-au gandit". Din fericire, reputatul Dinu Cernescu a respectat cu sfintenie textul lui Tudorica Musatescu, pastrand nealterata "acea sentimentalitate razatoare care nu jigneste", cum scria, evocand atmosfera din "Titanic vals", insusi George Calinescu; o sentimentalitate si o neseriozitate induiosatoare, lipsite de ura colcaitoare, de invidia agresiva, de dorinta apriga de razbunare. Spre lauda lui, Cernescu si-a realizat spectacolul in aceasta cheie. Indrumati cu iscusinta de el, actorii sunt excelenti in rol. Scenele hazlii, infruntarile, uneori aprige, dintre personaje, scenele din zona "lacrimogena" sunt departe de vulgar, departe de ridicol. Minunata in rolul Dacia, Camelia Zorlescu - aceasta foarte speciala actrita