La RATC s-au facut achizitii de motorina fara licitatie, confirma sefa Serviciului Audit, Violeta Ionescu, dezvaluirile ziarului nostru. "De multe ori, din doua oferte era aleasa cea mai proasta pentru regie" Primaria incearca sa faca ordine in ograda RATC. Controlul Serviciului Audit al Primariei si raportul comisiei de partajare a RATC confirma ca la regia de transport nimic nu este in regula. "Achizitiile de motorina, dar nu numai, s-au facut dupa ureche la RATC", a spus sefa Serviciului Audit, Violeta Ionescu. Actualul director al regiei, Neculai Abalasei, nu a infirmat primele concluzii ale raportului comisiei de partajare. "Din 1998, nu s-a mai facut corelarea nici unor date privitoare la fluxuri de calatori si costuri", a afirmat Abalasei. In aceste conditii, este din ce in ce mai greu de evaluat dimensiunea pagubelor de la regia de transport. De aproape patru ani, in regia de transport s-au pompat bani fara a se sti la ce folosesc. Desi, de la an la an, numarul celor care au ales transportul in comun a scazut, fostul director nu si-a pus niciodata problema rentabilizarii regiei. Petru Girlea a pus totul pe seama concurentei maxi-taxi si a pretului scazut al biletelor de calatorie. Nu au fost insa aduse nici un fel de argumente de ordin tehnic. Seful comisiei de partajare, Catalin Neculau, s-a vazut astfel pus in situatia de a lua totul de la capat. "Am adunat toti indicatorii care privesc numarul de calatori defalcat pe autobuze, troleibuze si tramvaie, am strins date legate de costuri, de infrastructura. Cheltuielile pe fluxuri de calatori nu au mai fost intocmite din 1998", a afirmat Neculau, seful Directiei Tehnice din Primarie. Conform datelor strinse pina acum in raport, reiese ca transportul pe motorina ar fi cu 8.000 lei mai ieftin pentru fiecare kilometru parcurs. "Este normal sa fie asa, pentru ca, in cazul transportului electric, se ia in calcul la