Între 28 februarie şi 30 aprilie, se desfăşoară la noi în ţară, în câteva oraşe, Festivalul Primăverii Britanice, care însumează ateliere de creaţie literară, expoziţii de fotografii, concerte la care participă artişti instrumentişti şi dirijori britanici, lansări de cărţi, reviste, sit-uri pe Internet etc. Printre aceste manifestări culturale s-a numărat şi un spectacol de dans contemporan, al Companiei Carol Brown, desfăşurat în parteneriat cu Teatrul Naţional din Bucureşti, Fundaţia Proiect DCM şi Centrul Multi Art Dans.
După Franţa, Marea Britanie este a doua ţară europeană care ne-a dat prilejul să vedem, la noi acasă, o serie întreagă de creatori de dans contemporan britanic, începând din 1998, când, în cadrul Festivalului dansului britanic de la Bucureşti, am putut urmări creaţiile a şapte coregrafi, fiecare un univers aparte, care şi-au pus în pagină creaţiile la patru companii, şi ele cu profil distinct: Compania de Dans Phoenix, Teatrul de Dans Yolande Snaith, Compania de Dans Random şi Compania Russell Moliphant. Apoi, în anul 2000, coregraful Mark Murphy şi Compania de Dans V-TOL au făcut săli pline la Teatrul Naţional din Bucureşti şi, în fine, în 2001, Candoco Dance Company a fost una dintre cele mai valoroase trupe de dans, care au participat la Festivalul Internaţional BucurESTi-VEST.
Dornici să cunoaştem, în continuare, noi direcţii ale dansului contemporan britanic, am urmărit cu mult interes spectacolul Companiei Carol Brown. Prima piesă, Ocean Skin (Pielea oceanului), a fost creată şi interpretată de Carol Brown, pe muzică, proiecţii video şi efecte vizuale, cu valuri şi imaginea unui corp ce părea că se dezintegrează, de Russell Skoons, însoţite şi de texte rostite de dansatoare, referitoare la disecţia corpului unui bărbat. Cu o structură musculară atletică, creatoarea, dublată de interpretă, a desfăşurat o partitură coregraf