•La conferinta de presa sustinuta la Iasi, directorul general MobilRom Orange si-a cerut iertare fata de utilizatorii ieseni
Bernard Moscheni, directorul general al MobilRom Orange a sustinut ieri o conferinta de presa la Centrul Cultural Francez din Iasi.
In cadrul intalnirii cu presa, avand drept principala tema schimbarea numelui companiei din Dialog in Orange, Bernard Moscheni s-a referit, in principal, la investitiile uriase efectuate in acest scop. Compania Orange, prezenta in 22 de tari si avand peste 1 milion de utilizatori numai in Romania, si-a inceput cu stangul activitatea in zona Moldovei. Acum trei zile, timp de mai bine de trei ore, clientii companiei au avut surpriza neplacuta de a constata lipsa semnalului. Desi s-a subliniat pregatirea deosebita a tuturor angajatilor, precum si eforturile de a aduce in Romania tehnica de ultima ora, acest incident nu a putut fi evitat. Chestionat de reporterii cotidianului nostru despre posibilitatea unor despagubiri acordate de Orange clientilor sai din Moldova, Bernard Moscheni s-a scuzat, afirmand ca lipsa semnalului a fost cauzata de o eroare de soft. "Nu pot sa acord despagubiri pentru ceva ce nu s-a utilizat. Ne recunoastem greseala. In existenta firmei noaste s-au intamplat doar doua cazuri. Daca nu pot sa rambursez niste bani, as dori, in schimb, sa gasesc posibilitatea de a prezenta scuze fata de clientii ieseni, cu speranta ca astfel de incidente sa nu se mai repete", a declarat directorul MobilRom Orange.
Pentru o piata cu un potental mare, asa cum e Romania, in care batalia pentru fiecare client e din ce in ce mai acerba, eroarea este de neiertat. In cele din urma, am inteles incercarile domnului Moscheni de a gasi o modalitate prin care sa-si ceara scuze fata de abonati, astfel incat i-am oferit oportunitatea de a o face chiar in paginile ziarului nostru.
Daniel BIRL