Membrul grupului de creatie ParteR, Sorin Condrea, a dezvoltat, de la inceputul anului, o serie de manifestari expozitionale cu caracter experimental, toate avand ca numitor comun fotografia. Dupa "Gesturile secolului XX", un photo-performance realizat in clubul "La Taclale" dupa un concept al poetului Marius Parlogea, a urmat proiectul "Vedetele mele", desfasurat la Muzeul de Arta in luna aprilie. La scurt timp dupa aceasta, fara a-si mediatiza in nici un fel intentiile, Condrea a substituit fotografiile din clubul "Las Taclale", realizate in sepia, cu o serie noua de fotografii, cu cadre identice dar prelucrate digital. Pentru multi din clientii clubului, evenimentul s-a consumat fara nici un istoric, fotografiile de pe pereti fiind receptate, ca si pana acum, drept simple elemente de decor. Ceilalti au remarcat, probabil, si modificarea de pe afis, conform caruia manifestarea e intitulata, acum, "Gesturile secolului XXI". O parte dintre acestia trebuie sa se fi intrebat daca saltul peste crevasa dintre cele doua secole e doar acea spoiala sonora pe care era digitala o arunca, orgolioasa, peste fructele vechii culturi. In ce priveste continutul interventiilor lui Condrea, noul secol pare sa celebreze ingenunchierea realului in fata fictiunii. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Membrul grupului de creatie ParteR, Sorin Condrea, a dezvoltat, de la inceputul anului, o serie de manifestari expozitionale cu caracter experimental, toate avand ca numitor comun fotografia. Dupa "Gesturile secolului XX", un photo-performance realizat in clubul "La Taclale" dupa un concept al poetului Marius Parlogea, a urmat proi