•O firma fantoma a incercat sa ii prosteasca pe elevii ieseni cu deodorante, un telefon mobil si o amarata de cartela telefonica •Patronii si angajatii firmei nu au dat doi bani pe directorii scolilor si pe cei de la Inspectoratul Scolar
Conducerea Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Iasi s-a sesizat in urma cu cateva zile in legatura cu initiativa unei firme de a-si promova marfurile in scolile si liceele iesene. Astfel, firma "NET marketing" a dorit sa obtina acceptul conducerii ISJ in ceea ce priveste desfasurarea unor asa zise "proiecte" prin scolile si liceele iesene. In consecinta, cei de la "NET marketing" au trimis la ISJ o nota prin care cereau aprobarea pentru desfasurarea activitatii in spatiile de invatamant. Asigurandu-i pe inspectori de recunostinta si bunele lor intentii, reprezentantii firmei respective au pornit proiectul fara sa primeasca acceptul Inspectoratului Scolar si al directorilor unitatilor de invatamant. "Ei au trimis nota acum aproape o luna. Insa nu s-a obosit nimeni sa vina pana la ISJ pentru a afla daca noi suntem sau nu de acord cu ceea ce au cerut. Mai mult, ar fi aflat ca nu am fost de acord cu propunerea lor", a declarat prof. Doru Tigau, inspector scolar general adjunct in cadrul ISJ Iasi.
Vestea ca acesti comercianti incepusera, de fapt, campania prin scoli a fost adusa la inspectorat de catre un cadru didactic de la unul din colegiile iesene. Acesta a contestat insa modul in care era organizata tombola, si nu faptul ca niste necunoscuti isi vindeau marfa in respectivul colegiu. "Am luat legatura cu cei din conducerea institutiei si am aflat ca <
In incercarea de a-i aburi pe inspectori, un oarecare Al Kamara, "Managing Director" al firmei "NET marketing", a trantit pe o bucata de harti