La RATC s-a terminat impartirea bunurilor si a salariatilor. In timp ce Autobuzul va prelua statia ITP, service-ul si statia de spalare, restul spatiilor vor ramane in gestiunea societatii de transport electric. De altfel, odata cu separarea celor doua tipuri de transport, s-a decis si soarta a 500 de salariati care vor trece la noua societate Autobuzul. Singura locatie care urmeaza sa fie administrata in comun de catre cele doua societati este hala de intretinere a mijloacelor de transport, ce urmeaza sa fie impartita intre cei doi beneficiari. In timp ce directorii au hotarat cine si ce va lua, salariatii se intreaba ce se va intampla cu soarta lor. "Nu stim ce s-a hotarat cu soarta noastra deoarece nu ni se spune nimic. Vedem cum in fiecare zi cei doi directori vin si discuta, dar nu am aflat ce planuiesc. In mod normal, in calitate de sindicat ar trebui sa stim si noi ce se petrece in societatea unde lucram. De altfel, suntem ingrijorati pentru locurile noastre de munca", ne-a declarat, in cursul zilei de ieri, Vasile Sandu, liderul sindicatului din RATC.
Intrebat despre soarta salariatilor, actualul director interimar al Regiei s-a aratat dezinteresat: "Am decis ca aproximativ 450-500 de salariati sa treaca la societatea Autobuzul. Nu am cunostinta ce se va intampla cu ei deoarece, dupa impartire, fiecare va face ordine in ograda lui. Ce va face Giubernea il priveste", ne-a declarat Neculai Abalasei, directorul RATC.
Doriana SAMATARU
La RATC s-a terminat impartirea bunurilor si a salariatilor. In timp ce Autobuzul va prelua statia ITP, service-ul si statia de spalare, restul spatiilor vor ramane in gestiunea societatii de transport electric. De altfel, odata cu separarea celor doua tipuri de transport, s-a decis si soarta a 500 de salariati care vor trece la noua societate Autobuzul. Singura locatie care urmeaza sa fie administrata in co