- Cultural - nr. 127 / 2 Iulie, 2002 "Sunt papusar de 27 de ani (eu am... 50!). N-am copii, de asta iubesc papusile mai mult decat ar trebui. Tatal meu a fost regizor de teatru de papusi, insa eu am picat la regie de trei ori, dupa care am zis ca mi-am dat sansa «gata», m-a luat valul, l-am asteptat pe «Godot», care chiar a venit... Avea mai multe forme. Am inceput animatia intr-o generatie tanara, noua, ne-au pacalit vremurile, timpul trece, vremea vremuieste, si ne placea sa ne jucam, asa ca faceam spectacole mai mici sau mai mari de regie. Am facut cursuri cu profesori din Bucuresti, «reciclari» - cum erau pe atunci, cu doamna Ileana Berlogea, care ne vorbea despre SUA si noi o priveam uimiti, cu domnii Ernest Masek, Caradia, Tobosaru, Chivu, deci profesionisti, manuitori foarte buni, de la Bucuresti, Constanta, Cluj. Pantomima era obligatorie in cadrul acestor cursuri. Am umblat in tabere nationale de pantomima, prin toata tara, continuand sa fac spectacole in care foloseam si animatie, obiecte, papusi... Am montat «Al treilea gong» cu papusi, care a fost foarte bine primit la Bucuresti, amintit alaturi de «Till Eulenspiegel» al Catalinei Buzoianu si «Cenusareasa» lui Purcarete. Am luat premiu la Gala tinerilor actori, de la Costinesti, Paraul Rece etc. Am lucrat la Teatrul "Dimitri" din Elvetia, cea mai buna scoala pentru clovni de circ, cu profesori extraordinari de la Academia din Gratz, Yves le Breton, coleg cu Marcel Marceau. Eu am avut o bursa acolo, pentru teatru corporal, iar tot ce am invatat le arat, la randul meu, celor care vor sa invete, ca si cei din spectacolul de astazi, HAI SIC TRANSIT GLORIA MUNDI. Nu vreau eu sa mor.... cel mai destept din cimitir! Tema spectacolului este intalnirea cu Moartea, care se petrece pe o banca, pe care se asaza, nu intamplator, pentru ca banca este un loc precum garile, porturile, unde vine si pleaca lumea - doctoru