- Social - nr. 135 / 12 Iulie, 2002 Daca oameni politici occidentali ar avea rabdarea, timpul si interesul sa constate modul in care cei care si-au asumat responsabilitatile comunitatilor de romani, ca exponenti ai acestora in calitate de parlamentari sau consilieri, cred ca n-ar mai vorbi de Romania ca despre o tara care se indreapta si aspira la integrarea europeana. Ar fi de ajuns ca oamenii aceia, crescuti in cultul respectului pentru munca, al valorilor pentru traditie, sa asiste cum se mai "zbat" alesii nostri, in numele celor multi, pentru "nevoile" comunita tilor pe care le reprezinta, cand, de fapt, in realitate, alesii nostri nu stiu cum sa adune, daca s-ar putea, cu patru maini, cat mai mult pentru ei. Cum altfel am putea explica totalul dezinteres pentru starea drumurilor, si sunt sigur nu doar din judetul Mures, regresul tot mai accentuat, de la o zi la alta, al starii economice, cu deosebire in mediul rural, cresterea vertiginoasa a numarului de familii care traiesc sub pragul saraciei, si multe altele? Intrebari fara de raspunsuri? Nicidecum. Cine are curajul, caci de la starea drumurilor am inceput, sa se deplaseze cu vreun vehicul in zona de Campie a judetului are toate motivele sa se intrebe daca nu cumva Romania se indreapta spre... feudalism. S-a ajuns pana acolo incat drumurile din piatra ale celor de la Gaz Metan sa fie mai bune decat drumurile asa-zis asfaltate, care leaga localitati precum Sarmasu, Pogaceaua, Band, Raciu, si lista ar fi mult prea lunga daca ar fi sa le insiram pe toate. Stiu ca ni se va raspunde ca nu sunt bani, ca suntem saraci si sloganurile cu motivatii de tot felul ar putea continua. Timp in care, taranul nici nu mai stie pe unde s-o apuce cu caruta sau carul, azi-maine cu teleguta, pentru ca roadele pa mantului, cate or fi ele, sa ajunga si in ograda sa, dupa ce pierde cantitati de produse pe drum, din cauza starii acest