Primim la redactie
Citind articolul d-nei Doriana Samataru din ZIUA de Iasi, din data de 19 iulie 2002, referitor la RATC Iasi, permiteti-ne, ca si persoane care cunosc realitatile si starea actuala din aceasta regie, sa ne expunem si punctul nostru de vedere, care nu este neaparat un drept la replica, ci doar o simpla completare care sa contribuie la formarea corecta a opiniei publice, cat si a celor care raspund de functionarea serviciilor publice, fara a tine seama de unele tendinte de a "promova" sau "lauda" mascat (asa cum bine a procedat d-na Doriana Samataru) persoana care se afla la conducerea interimara a acestei regii, si anumite persoane "de incredere" ale acestuia (chiar daca unii dintre ei sunt implicati in diverse achizitii, pe care dv. le-ati numit nejustificate, dar facute de fostul director Garlea???)
In cele ce urmeaza, vom expune punctual si concret mai multe probleme ce sunt si pot fi probate oricand de documente scrise sau declaratii ale mai multor salariati din RATC, care ar trebui, prin articolele dv., sa fie publicate in ziarul dv., de catre ziaristii ce vor da dovada (speram) de deontologie profesionala (si nu a sluji anumitor interese politice sau diverse), probleme care, dupa parerea noastra, ar trebui cunoscute de public si de cei care conduc din punct de vedere administrativ orasul Iasi.
1. D-na Doriana Samataru a avut dreptate in articolul ei din 19 iulie 2002 ca RATC Iasi se afla in plin proces de descompunere (a se citi distrugere), dar cauzele reale sunt cu totul altele decat cele expuse de domnia sa.
Acestea ar fi:
- Decizia aberanta de a scinda RATC, fapt ce ar conduce la distrugerea atat a RATC, cat si a SC Autobuzul, deoarece transportul cu autobuze este un transport complementar celui electric, locuitorii Iasului nemaibeneficiind de subventii din partea Consiliului Local, ci raman