- Social - nr. 155 / 9 August, 2002 In 2002, arterele rutiere din judetul nostru si multe dintre podurile de acces ar fi aratat mult mai rau daca nu se investeau sume, deloc negli jabile, pentru lucrari de reparatii si modernizare. Bilantul realizat de C.J.Mures, pe ultimii trei ani, arata ca, de la bugetul judetului si din fonduri speciale, in anul 2000 s-au alocat pentru asemenea investitii peste 34 miliarde de lei, in urmatorul an suma alocata s-a ridicat la aproape 84 de miliarde, iar pentru 2002 investitiile la drumuri judetene, inclusiv poduri rutiere, totalizeaza 135,8 miliarde lei. Informarea facuta, miercuri, in sedinta Comisiei Consultative a judetului, cu privire la aceste investitii, a cuprins in detaliu lucrarile care au inghitit acesti bani si le vom reda, in cele ce urmeaza, pe cele din acest an. Cele mai importante lucrari din primul semestru sunt: 16 km tratamente bituminoase pe rutele Saulia-Pogaceaua, Tarnaveni-Balauseri, Saulia-Band; lucrari de intretinere pe un total de 50 km si finalizarea reparatiilor la poduri peste Tarnava Mica (la Odrihei) si in localitatea Magherani. La fel de importante sunt alte 7 poduri de acces rutier din programul de reparatii pe acest an, dintre care cele de la Tarnaveni, Ganesti, Valea, Zagar, Toaca. Revenind la arterele rutiere, de care multi conducatori auto nu inceteaza sa se planga, facand comparatii cu alte judete, amintim ca sezonul de constructii se va incheia in 2002 cu urmatorul bilant: 19 km de covoare bituminoase pe 14 drumuri judetene; 15,5 km reabilitare sistem rutier pe ruta Ungheni-Acatari; 8 km de tratament si covoare asfaltice pe DJ 153 (Sovata); 100 km tratamente bituminoase pe 34 drumuri judetene; 6 km imbracaminti bituminoase usoare, pe DJ 107G, la limita cu judetul Alba, pe DJ 134 Fantanele-Vetca si alte doua artere. De precizat ca, in aceasta perioada, a continuat si programul de refacere