In urma cu o saptamina, ?Evenimentul zilei? a rupt tacerea si a dezvaluit practicile unor ziare de mina a doua (precum ?Ziua?, ?Curentul National? si ?Independent?) de a ataca marile companii internationale, pe fondul scaderii drastice a veniturilor din publicitate. Astazi avem inca o confirmare ca demersul ziarului nostru a lovit la tinta.
In urma cu o saptamina, ?Evenimentul zilei? a rupt tacerea si a dezvaluit practicile unor ziare de mina a doua (precum ?Ziua?, ?Curentul National? si ?Independent?) de a ataca marile companii internationale, pe fondul scaderii drastice a veniturilor din publicitate. Astazi avem inca o confirmare ca demersul ziarului nostru a lovit la tinta. IAA Romania - filiala locala a Asociatiei Internationale de Publicitate, s-a alaturat campaniei declansate de ?Evenimentul zilei? si condamna, intr-un comunicat remis ieri presei, ?comportamentul acelor ?jurnalisti? care folosesc santajul si diversiunea ca metode pentru a obtine fonduri de publicitate?. IAA Romania, asociatie profesionala care reuneste mari investitori, prestigioase agentii de publicitate, posturi de televiziune si media, identifica seria de articole indreptate impotriva companiilor multinationale ca fiind ?instrumente de presiune in mina autorilor, pentru a forta respectivele companii sa le aloce bugete de publicitate?. Este primul semn ca oamenii de afaceri seriosi din Romania nu mai sint dispusi sa inghita obraznicia mafiotilor de presa. A venit vremea ca ziarele sa decida ce aleg: calea santajului sau cea a credibilitatii. (A.N.)
Stimate doamne, Stimati domni,
In ultima perioada au circulat in anumite titluri din presa centrala articole menite a arunca o lumina negativa asupra unor mari companii ce opereaza astazi in Romania. In fapt, articolele respective se constituiau intr-un instrument de presiune in mina autorilor pentru a forta respectivele