Aine intra intr-un salon de nebuni furiosi se simte mai in siguranta decit pe patru roti pe strazile Bucurestiului, in ultimele trei saptamini. Se fac mari reparatii. Asa-numitul covor asfaltic de pe marile artere ale Capitalei e inlocuit intr-un asalt general care a zapacit nu se stie pentru cit timp toata circulatia din Bucuresti.
Daca n-as vedea despre ce e vorba, as zice ca merita sa ne facem nervi citeva luni pentru binele urbei. Dar cind principiul cirpelii, care pina acum se aplica pe citeva zeci de metri de asfalt, se generalizeaza, nu ma pot impiedica sa ma intreb pe cine trebuie sa mai imbogateasca acest proiect?
Ca sa ni se inchida gura ni s-a spus ca se umbla si la ca-nalizare pe aceste artere si ca se va face o adevarata reparatie capitala care sa tina ani la rind. N-o sa tina. Se scurma in stratul de asfalt cam 10 centimetri si se toarna asfalt in loc. Nu tu canalizare, nu tu baza drumului, la care nu s-a mai uitat nici unul dintre cei ce repara strazile Bucurestiului de cind a aparut asfaltul in aceasta urbe. Ba gresesc, am vazut prin cartiere drumari care au scos stratul de bolovani, obligatoriu, l-au inlocuit cu nisip si-au turnat asfalt pe deasupra. Aceste ispravi le-am observat mai ales in sectorul 6, pe alei, dar si pe strazi laturalnice. Insa nu bag mina in foc ca aceiasi contractori cum li se spune, n-au facut aceeasi porcarie si prin alte parti ale Bucurestiului.
Riciiala care se face acum pe marile artere va rezista numai in masura in care bunicii sau chiar strabunicii nostri si-au facut constiincios datoria pe vremea indepartata cind au pietruit aceste artere. Exista insa numeroase puncte in care conducte sparte, diverse lucrari facute prosteste in timp au compromis stratul de baza al acestor artere. Cu toate astea reparatiile capitale merg pe neve, iar cei care le fac nici macar nu intreaba pe