"Ce-i de făcut cînd ai diaree?" - acest anunţ îngrijorător, şi, în acelaşi timp, responsabil, m-a întîmpinat, în multe exemplare, pe bulevardul Kiseleff: pe jos, printre frunzele uscate, întrebarea esenţială era acolo, alb pe albastru; te puteai gîndi la orice, dată fiind repetiţia ei vizuală, inclusiv la un atac bacteriologic. Cu frică, m-am aplecat şi am ridicat un exemplar: era o reclamă la Smecta. E drept, una cu impact. Succesul Smectei este unul de sezon: e momentul anunţurilor: în septembrie, lucrurile mişcă, şi oamenii se mişcă. Mulţi îşi caută casă, mulţi închiriază: "Cumpăr loc băiat cămin Belvedere" - stă scris, iarăşi, pe una din coloanele de la Romană. Acumularea de substantive masculine, nearticulate denotă profesionalism într-ale anunţurilor. Dacă n-ai şti despre ce e vorba în realitate, te-ai întreba ce-i aia şi cum arată un loc de băiat, în comparaţie cu unul de fată, de exemplu. "Ofer o cameră în apartament unei studente din Ucraina sau Moldova în schimbul îngrijirii unui copil". De aici se discern nişte opţiuni foarte clare, şi un trend cosmopolit, dar şi rusofon, în baby sitting: se pare că noi, cu doamna Jeni Copaci, fostă Buzdugan, din satul Chipeşca, Basarabia (bona copilului), am fost doar pionieri. Trend-urile nu se manifestă, evident, doar în privinţa moldovencelor: "Kickboxing, Club Orion: full contact, lowkick, thaikickboxing". Sună bine, şi cu atît mai "trendy" (cuvînt consacrat ca oarecum snob pentru o lume oarecum adolescentină) cu cît adevăratul înţeles al celor mai sus enumerate rămîne obscur (probabil vor fi lămurite la faţa locului, într-un număr viitor). De kickboxing ştim din Ally McBeal, aşa că sună interesant. Mai există şi paintball, ba chiar cupa presei la aşa ceva. Din înştiinţarea trimisă pe la redacţii, despre paintball aflăm mai multe: "este jocul de comando în care participanţii - organizaţi în două echipe, echipaţ