Mediul de afaceri nu este destul de dezvoltat pentru o relatie directa cu mass-media
Exista necesitatea promovarii afacerilor de succes * In multe cazuri, oamenii de afaceri se tem sa-si etaleze reusitele pentru a nu "beneficia" de atentia organelor de control * In acest moment, legaturile intre mediul de afaceri si presa nu pot fi dezvoltate la maniera dorita MILLENIUM - Business Centre a gazduit prima zi din "Saptamana Afacerilor de Succes din judetul Constanta", eveniment organizat de "Invest Romania" si publicatia "Banii Nostri", cu sprijinul Prefecturii judetului Constanta, Camerei de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta. Printre oficialitatile prezente la manifestare s-au numarat: Mihai Daraban, presedintele Camerei de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta, Diane Vancea, din partea Consiliului Judetean, Sergiu Oprescu, vicepresedinte Alpha Bank, Aurel Golea, director sucursala Constanta al societatii de asigurare ASIBAN. Au luat, de asemenea, cuvantul alti reprezentanti ai organizatorilor si sponsorilor evenimentului.
Publicitatea nu e vazuta ca o investitie "Publicitatea e vazuta, din contra, ca o reglare de conturi intre agentii economici si presa", a declarat Mihai Daraban in alocutiunea la conferinta prilejuita de eveniment. "Judetul Constanta reprezinta un potential, o complexitate economica deosebita; devansam Bucurestiul in acest domeniu. Sunt insa dezamagit de cum raspunde mediul de afaceri constantean la initiativele CCINA. Noi incercam sa construim baza unui parteneriat pentru a deveni persoane juridice intr-o comunitate europeana". Pe locul doi dupa Bucuresti, Constanta are inregistrati 29.000 de agenti economici. Este de mentionat, de asemenea, ca 42 procente din capacitatea turistica a Romaniei este acoperita de judetul Constanta.
Am invatat sa pulsam banii in economia reala Sergiu Oprescu a luat