- Social - nr. 200 / 11 Octombrie, 2002 - Domnule inginer, s-o luam… nemteste. Cine sunteti si de unde veniti? - Pai, atunci sa fiu scurt. Sunt un banatean, cu studii in domeniu la Facultatea de Cai Ferate, Drumuri si Poduri din Timisoara, absolvita in 1979, cu experienta acumulata in lucrari de drumuri in tara si, din 1992 in Germania. Am venit in Romania cu firma Geiger, am lucrat si la drumurile din judetul Calarasi, iar din 1999 am preluat responsabilitatea acestui proiect, Restructurarea si reabilitarea soselei E 60, intre Targu-Mures-Sighisoara, un proiect de 26 milioane dolari, din care 50 % sunt asigurati de BERD si 50 % de Guvernul Romaniei. Sunt casatorit, sotia este de origine germana, lucreaza aici cu mine, si am un baiat, student. E suficient? - Nu, si va rog sa ne dati cateva date tehnice, pe intelesul tuturor, ce inseamna acest proiect. - In acest drum am turnat peste 200.000 tone de asfalt, 50.000 mc de balast stabilizat si alti 120.000 mc de balast, beton 30.000 mc, 35.000 micropiloti armati, forati in zonele de consolidari. - Ca date tehnice, dar dincolo de inginerul Florian Lungu se "ascunde" omul cu acelasi nume. Zi de zi, de dimineata pana seara, in mijlocul oamenilor. Aveti o anume deviza in lucrul cu oamenii, de va inteleg atat de bine? - Eu zic asa "Sa nu te sprijini niciodata pe cei care te aproba, cat pe cei care ti se opun". Asta inseamna sa ai puterea sa iei decizii si sa-ti asumi greselile. - Si se fac greseli? - Se fac. Unele ni se datoreaza noua, oamenilor, altele din cauza unor vicii ascunse. Important este sa ne asumam greselile si sa le indreptam. - Dar oamenii nu va necajesc? Va dau de "lucru" doar drumurile? - Ei, ba bine ca nu! Ma supara aceia care, prin minciuna si falsuri, vor sa para mai mult decat sunt. - Aveti cazuri concrete? - Nu putine, dar vreau sa ma rezum la o situatie din domeniul dv. de activita