- Social - nr. 203 / 16 Octombrie, 2002 - Interlocutor dl. Eugen Mateianu, administratorul SC NINPEX SRL - - Asta-i buna! Cum adica, dv. executati anumite lucrari si daca clientii nu sunt multumiti nu-i mai incasati? - Chiar asa. Mi se pare normal ca atunci cand oamenii mei, am patru angajati, nu executa lucrari de calitate, si clientii sunt nemultumiti, sa nu le cer nici un ban, paguba sa o suport eu. -Practic, s-a intamplat sa plece cineva nemultumit din atelierele dv.? - Va spun sincer, pana acum, nu. Mai mult chiar, oamenii mei mai primesc o mica atentie din partea clientilor. O lada de bere, o damigeana de vin sau altele drept recunostinta pentru calitatea serviciilor. - Constat ca in curtea atelierului dv. nu este loc nici sa va mai parcati masina. Autoturismele stau bara in bara asteptand sa intre la reparat. Cand "razbiti" cu ele? - Noi respectam sloganul "Clientul nostru, stapanul nostru". Cel mai important lucru este sa ai o buna relatie cu clientii. Cand vine un om la noi, stim ca are un necaz. Azi, lucrarile de tinichigerie la autoturisme costa destul de mult. Dar nu numai acestea. Asa ca, impreuna cu clientul, de fata cu meseriasul care va executa lucrarile, stabilim ce anume faze sa se exe cute, in ce conditii, si ii comunicam si un pret aproximativ. La intocmirea devizului nu avem probleme, pentru ca la noi clientii platesc executia lucrarilor la final. Nu percepem nici un avans. De aceea spunem ca nemultumitii nu sunt obligati sa plateasca lucrarile. - Stiu ca ati lucrat ani buni la fosta Electromures si ca doar de cativa ani v-ati apucat de propria dv. afacere, la o varsta nu chiar "frageda". - Am lucrat la sectia conductori electrici, la renumita intreprindere Electromures, timp de 26 ani, urcand toate treptele profesionale, pana la cea de maistru. Trebuie sa stiti ca, pe atunci, multi tineri ingineri lucrau sub indrumarea maistrilor,