Heavy rotation (conform "legii": difuzare intensă) Vă contrazic, domnule Eugen Rădescu, există videoclipuri în care nu apar maşini luxoase sau haine pretenţioase! Ce-i drept, ele nu prea au parte (din păcate) de heavy rotation. Vă pot da ca exemplu videoclipurile realizate de Hanno Höfer (regizor multipremiat) pentru ai săi Nightlosers (Shame Shame Shame, Blue Suede Shoes - vezi şi promo-ul ziarului Cotidianul, Dragostea e ca o rîie) şi pentru Mircea Vintilă (Bricheta lui Fănel), videoclipurile trupei Ţapinarii, realizate de un alt tînăr regizor, Cosmin Covei (Sunt fericit şi Unde eşti?) sau videoclipurile formaţiei clujene Kumm (Ce şi cum în regia lui Marius Theodor Barna şi Şapte Seri în regia lui Szakats Istvan).Vă asigur că nici viitoarele videoclipuri ale artiştilor mai sus menţionaţi nu vor fi reclame sau declaraţii de avere. Fără să stau prea mult pe gînduri, iată în succesiune rapidă o serie de artişti cu videoclipuri valabile: Omul cu Şobolani, Firma, Sfera, Implant pentru refuz, Cannabis, Luna amară, Viţa de vie, Alexandru Andrieş, Jazz Unit, Maria Răducanu, AB 4, Boala vacii nebune. Şi nu este adevărat că în heavy rotation intră neapărat videoclipuri tîmpite, cele mai bune exemple (pozitive) fiind Partizan, Zdob şi Zdub, Vama Veche sau Paraziţii. Închei propunînd şi eu un (două) nume de referinţă pentru ceea ce înseamnă să faci videoclipuri de calitate: Peter Gabriel. Cap de listă, If you please, urmat de Fatboy Slim. mr_scarecrow23@hotmail.com Răspunsul
responsabilului de număr Sînt împuternicit de dl Eugen Rădescu să vă comunic: da, aveţi dreptate că există şi alte videoclipuri, de calitate, în spaţiul autohton. Dar tot dvs. daţi şi răspunsul: acestea nu au parte de heavy rotation, ceea ce înseamnă că reprezintă doar excepţiile de la regulă... Cu titlu personal - şi în calitate de "responsabil al numărului" - ţin să remarc următoarele: sînt