Grasa tine casa!. Silueta de vis, blonda, frumoasa, admirata, iubita, adorata si celebra in lumea intreaga! Ce-si poate dori mai mult o femeie care, in plus, se bucura si de o tinerete fara batranete. La ceva mai mult de 40 de ani n-are un singur rid. O papusa de femeie. La propriu, nu numai la figu...
Grasa tine casa!
Silueta de vis, blonda, frumoasa, admirata, iubita, adorata si celebra in lumea intreaga! Ce-si poate dori mai mult o femeie care, in plus, se bucura si de o tinerete fara batranete. La ceva mai mult de 40 de ani n-are un singur rid. O papusa de femeie. La propriu, nu numai la figurat. S-a nascut in Lumea Noua, in America, in 1959, si a cucerit lumea. Se numeste Barbie, a fost, este si, probabil, va continua sa fie jucaria preferata a milioane de fetite. Generatii si generatii de fetite au visat-o, si-au dorit sa fie ca ea. In patru decenii, Barbie s-a vandut in peste un miliard de exemplare. O mina de aur pentru compania mama si tata, Mattel, un gigant al fabricantilor de jucarii, cu vanzari anuale de vreo cinci miliarde de dolari, din care aproape jumatate i se datoreaza celebrissimei papusi. In ciuda succesului sau poate tocmai de aceea, Barbie este o jucarie relativ scumpa. In plus, printr-o continua, inteligenta si agresiva campanie de marketing, Barbie isi schimba permanent garderoba, in functie de sezon, de necesitatile si de fantezia jocului, de meseriile pe care le practica, de imprejurarile si chiar de geografia in care evolueaza. Gospodina, doctorita, jucatoare de tenis, astronaut, in gradina, pe strada, la strand, pe terenul de sport, la petreceri, pentru fiecare din aceste ipostaze si situatii Barbie are nevoie de o garderoba adecvata. Fireste, accesoriile se vand separat si costa mult. Fetitele isi doresc ca papusa adorata sa fie in pas cu moda, iar parintii nu rezista. Anual, 50 de noi modele Barbie apar in rafturi