Repararea sau reabilitarea drumurilor, fie ele locale sau judetene, au ridicat intotdeauna semne de intrebare. De la punerea pe lista de prioritati a unui anumit tronson rutier, pina la organizarea licitatiilor si terminind cu modul in care a fost receptionata lucrarea. Si cum sa nu apara suspiciuni cind sumele puse in joc sint foarte mari, iar cistigatorii licitatiilor sint cam aceiasi. Un consilier judetean este sigur ca a descoperit modul in care banii publici sint bagati in drumurile judetene intr-un mod care miroase mai degraba a deturnare de fonduri. Convins ca la mijloc este vorba de o inginerie financiara, demna probabil de subiectul unei teze de doctorat, acesta a hotarit sa sesizeze Corpul de Control al Guvernului si Parchetul National Anticoruptie. Pina cind organele respective se vor sesiza si pina la finalizarea anchetelor este cale lunga, iar bugetul pe 2003 al consiliului judetean a fost deja aprobat. Si inca 42 de miliarde de lei au fost alocate intretinerii si reparatiei drumurilor judetene.
Consilierul judetean Gelu Visan si-a anuntat colegii saptamina trecuta ca va sesiza Corpul de Control al Guvernului si Parchetul National Anticoruptie (PNA) privind modul in care sint cheltuiti banii publici atunci cind vine vorba de intretinerea, repararea sau reabilitarea drumurilor. Studiu de caz, drumul Grecesti - Secu - Argetoaia. Acesta a fost impartit in patru tronsoane pentru a fi reparat. In anul 1996 au inceput lucrarile de amenajare la primul sector, lucrari arvunite, prin licitatie, bineinteles firmei GENERAL COMI.
„La acea data, directorul firmei, domnul Bica, era consilier judetean. In acelasi an, cind nici nu se intrezarea o solutie de finalizare la lucrarea deja inceputa, consiliul investeste intr-un nou tronson, pe acelasi drum, la vreo cinci kilometri distanta de primul. Firma care cistiga licitatia este tot GENERAL COMI. Ulter