Interventia pe corpul centralei termice situate in curtea din spatele Institutului Francez din Bucuresti, in octombrie-noiembrie 2002, a constituit un mod original de „defulare“ a obsesiilor noastre vizuale, precum si un gest de revigorare a interesului artistilor pentru Pop-Art. Cei care au regizat realizarea acestui imens grafitti au fost tinerii, studenti in anul patru al Academiei de Arte, sectia Pedagogia Artei (Cristina Vasiliu, Mihai Chitu, Ramona Slug, Luminita Cazan, Nania Constantinescu), impreuna cu profesorul lor coordonator, Virgil Parghel. Actiunea a insemnat, in primul rind, incercarea de recuperare estetica a unui spatiu monumental. In plus, compozitia a adus si un omagiu lui Erro, artist de anvergura universala, o adevarata legenda a picturii in stil Pop-Art din Europa, citat in lucrarea de fata. Nu in ultimul rind, ea a oferit o sansa unui grup de tineri pictori de a se manifesta in acest stil. Sint expuse exclusiv imagini de consum. Atitudinea a fost 100% pop: relaxata, degajata, parodic-calda.
Dimensiunea totala a lucrarii cuprinde aproximativ 120 m3 si include trei compozitii distincte. Suportul picturii este un perete gletuit cu mortar de ciment si var. Tehnica picturii murale rezida in culorile acrilice de exterior Diotex, rezistente la intemperii si lumina. Compozitia are un caracter original, fiind alcatuita din elemente extrase din pictura lui Erro, artist francez de origine islandeza, alaturi de scene din spiritualitatea romaneasca (exemple: covorul oltenesc, mastile populare, opera lui Brancusi).
Compozitia peretelui central se structureaza in trei planuri suprapuse, legate prin sarpante din linii paralele, dinamizate de directii sinusoidale. Naratiunea include Coloana Infinitului, vazuta mai mult discret, temperamentala Amazon Woman insotita de doi leoparzi, un clown cintaret care calareste o zebra. Intilnim, de asemene