In anul in care, la noi, vedea lumina zilei Mihai Eminescu, tarul Nicolae I al Rusiei trasa pe harta vestitul drum de fier dintre Moscova si Sankt Petersburg. Carandasul cu care a scris a urmat, la o treime de distanta, conturul degetului acelui lider iesit in afara riglei. Spaimosi, constructorii au construit calea ferata asa. A ajuns o legenda acea bucla pe care mecanicii, gafaind mai rau ca locomotivele de ieri, dadeau adevarate probe de virtuozitate si curaj. Ei bine, degetul tizului Nikolai va iesi din istorie si legenda. Putineii (putinistii, putinacii etc.) adica rusii de azi au hotarat sa-ndrepte calea ferata, sa anuleze "ordinul" tarului de numele caruia, tot la drumul de fier, apropo de marimea ecartamentului, mai umbla o legenda. Asteptam cu interes sa fie indreptate toate marile anomalii pe care le-a acumulat patria in care s-a nascut, a crescut si a sucombat groparul capitalismului, inainte de a fi apucat sa-si execute prerogativele functiei. Adica comunismul, daca ma pot exprima astfel. In anul in care, la noi, vedea lumina zilei Mihai Eminescu, tarul Nicolae I al Rusiei trasa pe harta vestitul drum de fier dintre Moscova si Sankt Petersburg. Carandasul cu care a scris a urmat, la o treime de distanta, conturul degetului acelui lider iesit in afara riglei. Spaimosi, constructorii au construit calea ferata asa. A ajuns o legenda acea bucla pe care mecanicii, gafaind mai rau ca locomotivele de ieri, dadeau adevarate probe de virtuozitate si curaj. Ei bine, degetul tizului Nikolai va iesi din istorie si legenda. Putineii (putinistii, putinacii etc.) adica rusii de azi au hotarat sa-ndrepte calea ferata, sa anuleze "ordinul" tarului de numele caruia, tot la drumul de fier, apropo de marimea ecartamentului, mai umbla o legenda. Asteptam cu interes sa fie indreptate toate marile anomalii pe care le-a acumulat patria in care s-a nascut, a crescut si a sucombat