Un lot largit, de la 16 la 60 de ani
Prima senzatie pe care o ai privind aceste pagini matrimoniale internationale aflate pe Internet este una de tristete. E ceva deprimant in? sutele de fotografii care ti se perinda in fata ochilor: provinciale dragute, cu haine modeste, machiate cam tipator, care incearca sa fie simpatice, senzuale sau elegante in sufrageria familiei, pe covorul persan cam uzat sau sprijinite de vitrina plina de bibelouri si pahare de cristal. Pustoaice de 18-19 ani - care cauta ?dragostea adevarata? pe meleaguri straine -? isi creeaza un look special, cu? buze tuguiate vulgar? si decolteuri adinci. Doamne ?manager?, cu haine care imita? productiile marilor case de moda, au alte marote: se doresc intotdeauna coafate, epatind cu cerceii lor grei si din belsug auriti. Si chiar doamne de peste 60 de ani, sprijinite in baston pe o bancuta in parc, cu palarioara din viscoza - si ele viseaza la un mariaj cu un strain. Romance pe alese. Intre 9 dolari si 500 de dolari bucata. Atita trebuie sa plateasca un strain pentru a obtine adresa si detaliile unei femei de pe Internet. Apoi el ii scrie o scrisoare, ea ii raspunde. Dupa un scurt schimb de corespondenta, el vine in Romania s-o vada in realitate si bat palma sau nu.
Multe dintre aceste agentii care se afla adinc ?implintate? in business apartin? chiar unor romance care s-au realizat printr-o astfel de casatorie - cum ar fi agentia Jerak; sau unor barbati straini care s-au casatorit cu femei din tari mai putin dezvoltate si, multumiti de afacerea facuta, s-au gindit sa faca si ei asta, cum ar fi? Romanian Romance, condusa de un britanic casatorit cu o romanca.
O agentie franceza, Matchmaking France - Eastern Europe, le prezinta in modul urmator clientilor a-vantajele unei astfel de casatorii: ?Ele vor accepta sa? traiasca in alta tara si se vor adapta rapid noilor condit