Cîţiva adolescenţi de la mai multe licee bucureştene, în general de prestigiu, clasele IX-XI, proaspăt absolvenţi ai unui curs CJI (al Centrului Independent de Jurnalism) ne-au răspuns, de astă dată faţă-n faţă, unor întrebări asemănătoare celor din sondaj. În privinţa timpului liber de care dispun, majoritatea au precizat că orele lor de voie sînt destul de puţine; mai ales că e vorba de adolescenţi studioşi, angrenaţi în multiple activităţi extraşcolare: "În timpul şcolii, nu prea există timp liber" (Andreea Vieru, liceul "Ion Creangă"); "Timpul liber la mine este foarte scurt, deoarece învăţ după-masa. Ajung acasă la 20,30-21" (Andreea Socoliuc, liceul "Grigore Moisil"). În orele de relache, cîte sînt, activităţile enumerate de elevi oscilează între televizor, cărţi, computer, muzică, prieteni şi sport: "Timpul liber mi-l petrec uitîndu-mă la televizor - în cea mai mare parte - şi apoi computerul ocupă un loc important în viaţa mea, eu fiind pasionată de Internet şi e-mail" (Violeta Băncilă, liceul "Matei Basarab"); "Depinde de starea de spirit în care mă aflu. Cînd sînt deprimat ascult muzică (Metallica), cînd sînt vesel mă uit la TV, mă joc pe PC. Dar de obicei stau şi vorbesc cu prietenii despre orice. Cînd mă loveşte melancolia, citesc." (Dragoş Duţă, liceul "Matei Basarab"); "Personal, în timpul liber încerc să aflu cît mai multe despre lumea în care trăim, astfel fac un curs de teatru de aproape 4 ani." (Alexandru Pantilimon, liceul "Decebal"); "În timpul liber încerc să mă-mpart între prieteni şi nevoia mea de a petrece timp singură. Muzica reprezintă pentru mine un mod foarte plăcut de a mă recrea, la fel şi baschetul." (Diana Coster, liceul "Grigore Moisil"). În privinţa persoanelor cu care-şi împart activităţile favorite, adică prietenii, răspunsurile variază de la o deschidere totală, aproape fără criterii, pînă la respingerea opţiunii: "Pe toat