Stau şi mă întreb la ce vîrstă îşi stabileşte un individ priorităţile. Sau dacă se naşte cu ele gata stabilite şi, atunci, cine i le trasează? Mama, tata, ontogeneza, filogeneza? În fine, cineva trebuie să-şi facă timp şi pentru asta, altfel o să se ia după reclame. Nefericit hazard, în cazul în care deschide televizorul la spotul pentru Ziarul Financiar, nefericită recomandare pentru publicaţia însăşi. Un domn (deşi termenul este impropriu) îmbrăcat la costum, relativ tînăr, nici frumos, nici simpatic (mai degrabă invers) stă la o masă, absorbit de lectură. Deci ştie să citească. Citeşte Ziarul Financiar. Deci este om de afaceri. Foarte frumos din partea lui. O tînără doamnă (sau domnişoară), îmbrăcată îngrijit, nici urîtă, nici frumoasă (mai degrabă simpatică) îi aruncă ocheade de la masa de vis-à-vis. Orice s-ar spune despre lipsa de timp a oamenilor de afaceri, oricît de captivantă lectura sau de financiar ziarul, "domnul" găseşte cîteva secunde ca să răspundă avansurilor cu încîntare de sine şi un zîmbet încifrat. Fireşte, doar este un om al cifrelor... Ceea ce, cu siguranţă, domnişoara (sau doamna) nu este fiindcă, întocmai ca o adevărată şi de trei ori femeie, se ridică de la masă şi se îndreaptă felin spre obiectul atenţiei sale, convinsă că a decriptat mesajul. Eroare, mare eroare! Probabil că decriptarea s-a oprit
pe undeva pe la jumătate pentru că, deşi faptul că se apleacă languros peste masa lui nu reprezintă o încălcare a proprietăţii private şi nici a principiilor acestuia, oricare ar fi ele (matematice, deontologice etc.), scrierea numărului de telefon pe ziarul cu pricina se dovedeşte a fi o violare de priorităţi. Bărbatul apucă ziarul şi, cît se poate de firesc şi de supărat, o plesneşte cu el în cap. Imagine finală: o femeie uşor încovoiată, cu mîinile ridicate în poziţie de apărare. Slogan: Succesul în afaceri, o chestiune de pr