- Social - nr. 23 / 4 Februarie, 2003 Pictorul Ioan Sulea face inca un popas artistic, din nou intr-un spatiu neconventional, cel al sediului BCR din Piata Trandafirilor nr. 26, din Targu-Mures, dupa o "personala", anul trecut, la Galeria UAP, de la Palatul Culturii, si dupa o expozitie la Montigny, Franta, si una la Galeria "Izvorul". E acesta un tur de forta al unui artist plastic in plin elan creator, in cautarea vocii proprii. "Solarizarile" de la Galeria BCR sunt doua fete ale aceluiasi chip. Ar putea parea fete ale lui Ianus, daca ele n-ar comunica stilistic. Fata care priveste inapoi ar putea fi cea care "vegheaza" spre timpul pierdut / timpul regasit in peisajele care aduc Venetia aproape, o Venetie de un lirism nostalgic, in care nu exista trecut, ci doar un prezent continuu. Ioan Sulea e aici pictorul unor stari in solaritati monocorde. Cealalta fata a lui Ioan Sulea este cea a com pozitiilor abstracte, ex trema exploziva a geometrizarilor riguroase de alta data. E aceasta ipostaza metaforelor cromatice, a ipostazelor magmatice eruptive. Cele doua extreme plastice ale lui Ioan Sulea nu se resping, sunt intr-o continua atractie si complementaritate, dovada multiplelor disponibilitati ale unui artist care bate la portile consacrarii. N. BACIUT - Social - nr. 23 / 4 Februarie, 2003 Pictorul Ioan Sulea face inca un popas artistic, din nou intr-un spatiu neconventional, cel al sediului BCR din Piata Trandafirilor nr. 26, din Targu-Mures, dupa o "personala", anul trecut, la Galeria UAP, de la Palatul Culturii, si dupa o expozitie la Montigny, Franta, si una la Galeria "Izvorul". E acesta un tur de forta al unui artist plastic in plin elan creator, in cautarea vocii proprii. "Solarizarile" de la Galeria BCR sunt doua fete ale aceluiasi chip. Ar putea parea fete ale lui Ianus, daca ele n-ar comunica stilistic. Fata care priveste inapoi ar putea fi