- Cultural - nr. 31 / 14 Februarie, 2003 - Discutam dupa premiera "O scrisoare pierduta".Caragiale, ca si Shakespeare, ridica greutati mari pentru un tanar la inceput de cariera. Mi s-a parut ca la Targu-Mures ti-au fost impuse si textul si distributia. -Textul mi s-a propus, iar eu l-am acceptat. In ceea ce priveste distributia, nu mi s-a impus, nici propus, dar recunosc ca a fost facuta cam in pripa, eu necunoscand trupa teatrului- am incercat sa o "improvizez", in cea mai mare parte nu cred ca am gresit. In mod normal, sigur ca ar fi trebuit sa se dea probe pentru fiecare rol in parte sau sa fi cunoscut activitatea teatrului din ultimii ani, ca sa stiu cum reactioneaza fiecare actor in resorturile lui cele mai subtile. Orisicum...spectacolul pe care l-am montat la Targu-Mures mi-a lasat un gust foarte bun si m-a bucurat faptul ca am gasit aici o atmosfera de teatru si de cultura extraordinara, spectatorii sunt avizati, nu-i pacalesti usor, stiu sa priveasca, sa asculte, sa simta teatrul. Aceasta atmosfera se simte si in bufet, si pe strada. Mi-a lasat in suflet dorinta de a reveni pentru a monta un nou spectacol aici. Cred ca ce mi-am propus cu spectacolul a reusit intr-o oarecare proportie, as zice 75-85 %, si imi pare rau ca plec de aici ! S-a lucrat greu, cu folos, cu bune si rele, a fost o experienta de toate felurile. -Ai repetat foarte multe ore, mai ales noaptea. Esti adeptul acestui fel de a pregati un spectacol? -N-am facut acest lucru din pasiune, ci din necesitate, pentru ca s-a fortat scoaterea premierei intr-un timp record, avand in vedere ca am repetat doua luni din care trei saptamani s-au pierdut cu sarbatorile de iarna. In conditiile in care distributia a fost facuta foarte tarziu si lucrurile in productie s-au miscat destul de greu, nu s-a putut amana sub nici o forma premiera acestui spectacol, a trebuit sa recuperam noptile. -Cum ai opta