Datorita conditiilor meteo determinate de intensificarea puternica a vantului din sectorul nordic, Capitania Zonala Constanta a emis mesaje de avizare tuturor navelor aflate la cheu sau in rada Portului Constanta. Avizarile au fost transmise prin radio in canalul VHF 16, urmand ca echipajele navelor sa ia masuri in consecinta. Astfel, navele aflate la rada trebuie sa isi verifice in permanenta ancorajul urmarind evitarea graparii, iar navele aflate la cheiuri sub operatiuni portuare de incarcare sau descarcare trebuie sa asigure legaturile, eventual sa le dubleze. Ieri dupa-amiaza se preconiza faptul ca vremea se va inrautati, determinand o agitatie a marii de gradul 5 la 6 in larg si 3 la 4 la mal, vantul urmand sa-si intensifice viteza pana la 80-90 km pe ora. De altfel, Portul maritim Mangalia a fost inchis ieri dupa-amiaza. In rada exterioara a Portului Constanta se aflau, duminica, cinci nave care asteptau sa fie trase la cheiuri, iar alte opt nave erau in rada interioara. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Datorita conditiilor meteo determinate de intensificarea puternica a vantului din sectorul nordic, Capitania Zonala Constanta a emis mesaje de avizare tuturor navelor aflate la cheu sau in rada Portului Constanta. Avizarile au fost transmise prin radio in canalul VHF 16, urmand ca echipajele navelor sa ia masuri in consecinta. Astfel, navele aflate la rada trebuie sa isi verifice in permanenta ancorajul urmarind evitarea graparii, iar navele aflate la cheiuri sub operatiuni portuare de incarcare sau descarcare trebuie sa asigure legaturile, eventual sa le dubleze. Ieri dupa-amiaza se preconiza fapt