- Social - nr. 73 / 15 Aprilie, 2003 Vineri dupa-amiaza, a fost inaugurat Complexul auto "Lion", situat pe soseaua Sighisoara nr. 114. Spatiu modern de prezentare si vanzare a marcilor Dacia si Renault, complexul ofera si service acestor autoturisme, cu piese originale. Inaugurarea, moderata de directorul executiv al societatii, Szilágyi Péter, a adunat reprezentanti ai autoritatilor locale, membri ai conducerii uzinelor Dacia, ai Minis-terului de Finante, ai numeroase firme de asigurari din oras. Momentul taierii panglicii a fost oficiat in pre-zenta subprefectului Burkhárdt Árpád, a presedintelui CJ, Virág György, de primarul comunei Livezeni, Nagy Márton, si de proprietarul "Lion", Borotzki Gabor. "Vedeta" evenimen tului a fost insa autoturismul DACIA SOLENZA, cel mai nou model al marcii nationale de autoturisme, expus si in centrul orasului. Atributele noului model sunt un motor mai puternic si mai silentios, aspectul modern, protectia marita a autovehiculului si pretul accesibil: 5000 de Euro. Complexul, in cadrul caruia vor lucra 50 de angajati, a fost ridicat in timp record - 8 luni - si va face parte dintr-o retea de 55 de astfel de reprezentante in intreaga tara. "Fiecare roman se va afla la 10 minute de o concesiune Dacia", a apreciat Frederic Annaud, reprezentant al conducerii Dacia. Lansarea a fost urmata de o conferinta de presa, sustinuta de directorul executiv comercial al Dacia, Jean-Frederic Piotin, si moderata de Ioan Chiorean, editor al Radio Targu-Mures. Directorul Dacia a afirmat ca SOLENZA are deja peste 3.000 de clienti, firma propunandu-si ca modelul sa fie cel mai vandut autoturism al anului. Statistic vorbind, productia de autoturisme a crescut simtitor din 1999, anul preluarii Dacia de catre Renault. Daca atunci ieseau pe piata 500-600 de masini, anul acesta productia va fi de 10 mii. Cifra se va ridica la 40 de mii pana in 2010. Cu to