Nava "Tania", sub pavilion Cambodgia, a tranzitat de mai multe ori Portul Constanta * echipajul a fost supus unor presiuni enorme sa paraseasca nava, fara macar a-i fi acordate drepturile banesti, asa cum ar fi fost normal Nava "Tania", un cargou de 2.000 tdw, sub pavilion Cambodgia, in cursul timpului, a tranzitat de mai multe ori Portul Constanta. In cateva randuri, echipajul navei, format in majoritate din marinari ucraineni, a apelat la liderii ITF pentru Romania, in vederea rezolvarii unor situatii mai speciale. Cum aici, in Portul Constanta, problemele acestui echipaj au fost rezolvate, navigatorii primindu-si diurnele si anumite drepturi de care nu beneficiasera, toate acestea facandu-se de regula sub constrangerea armatorilor cu retinerea navei, acum iata ca ITF Romania a fost solicitat pentru rezolvarea unei situatii in afara granitelor Romaniei. Vasul "Tania" a fost retinut recent de autoritatile turce in portul Diliskelesi din Marea Marmara, pentru acuzatia de contrabanda cu produse petroliere. Conform afirmatiilor membrilor de echipaj, acuzatia turcilor era falsa, vasul trebuind sa ajunga, de fapt, pe mainile altui armator. La momentul retinerii vaporului, armator era firma "AS Trans Group Shipping" din Turcia. Imediat dupa acostarea intr-o dana dezafectata a portului turcesc amintit, comandantul si seful mecanic al vasului au disparut de la bord. La bord au mai ramas 12 ucraineni. De mai bine de cinci luni de zile, acestia nu si-au mai primit banii, iar la bordul vasului hrana s-a epuizat. Autoritatile turce, netinand cont de prevederile conventiilor internationale la care Turcia este parte semnatara, au adus la bord politia militara si, sub amenintarea armelor, au intentionat sa oblige echipajul sa paraseasca nava. In limbaj marinaresc, acest fenomen se numeste piraterie. Deci, echipajul a fost supus unor presiuni enorme sa paraseasca nava, fara ma