•Din cauza gradului ridicat de degradare a materialului din care sunt construite strazile iesene, plombarea unor gropi atrage dupa sine aparitia altora
Anuntata campanie de refacere din temelii a sistemului stradal din Iasi pare sa se fi lovit de un mare inconvenient. Gaurile din strazi sunt atat de multe si adanci, incat nici bine nu se termina de plombat o groapa ca, imediat, langa ea isi face aparitia una proaspata. Asfaltul din care a fost construita strada este atat de degradat incat operatiunile de plombare a strazilor se rezuma, in cele din urma, intr-o risipa inutila de munca, fonduri si materiale. "Normal ar fi fost sa turnam, peste tot, covoare asfaltice, dar, in conditiile in nu exista fonduri pentru asa ceva, nu am idee cum am putea depasi aceasta situatie", a declarat, ieri, Catalin Neculau, directorul Directiei Citadin, serviciu aflat in subordinea municipalitatii, responsabil cu intretinerea si repararea strazilor din oras. Reamintim ca, incepand din aceasta saptamana, Citadin a inceput lucrarile de refacere a strazilor Toma Cozma, Sararie, Ciurchi, Culturii, Doctor Vicol si Vascauteanu, care ar trebui sa fie gata pana pe 15 iunie.
(C.V.)
•Din cauza gradului ridicat de degradare a materialului din care sunt construite strazile iesene, plombarea unor gropi atrage dupa sine aparitia altora
Anuntata campanie de refacere din temelii a sistemului stradal din Iasi pare sa se fi lovit de un mare inconvenient. Gaurile din strazi sunt atat de multe si adanci, incat nici bine nu se termina de plombat o groapa ca, imediat, langa ea isi face aparitia una proaspata. Asfaltul din care a fost construita strada este atat de degradat incat operatiunile de plombare a strazilor se rezuma, in cele din urma, intr-o risipa inutila de munca, fonduri si materiale. "Normal ar fi fost sa turnam, peste tot, covoare asfaltice, dar, i