Geambas de VW-uri ciordite - insusi seful serviciului tehnic, comisarul-sef Corduneanu Cand a reusit sa plece din Bucuresti la volanul masinii abia cumparate, un VW Golf 4, albastru, cu doua usi, targovisteanul Mugurel Mihaita Brai a fost de doua ori fericit. O data pentru ca se afla la volanul autoturismului mult visat, platit, este adevarat, cu 8.100 de dolari, si apoi pentru ca avea toate garantiile in ce priveste provenienta limuzinei. Actul de vanzare-cumparare fusese perfectat intr-un birou de la etajul IV, al Brigazii de Politie Rutiera a Capitalei, pe strada Udriste, iar vanzatorul nu era fitecine de pe strada, ci comisarul-sef Ion Corduneanu, sef al serviciului tehnic, membru in comisia de omologare a Registrului Auto Roman, adica un om pentru care morala, corectitudinea, respectarea legilor in vigoare ar trebui sa fie litera de Evanghelie. Proaspatul proprietar al VW-ului a fost impresionat nu doar de "galoanele" partenerului sau de afaceri, ci si de numarul masinii abia cumparate, B 73-POL, de girofarul si celelalte accesorii instalate pe aceasta. In culmea fericirii, el nu s-a tocmit cand i s-a spus pretul, a dat banii, fara sa-si faca probleme ca domnul comisar nu-i da toate actele necesare inregistrarii la RAR si inmatricularii masinii. Dupa cateva saptamani, insa, fericirea targovisteanului s-a transformat in drama. Plecat la targul de masini din Tarlungeni-Brasov cu cativa prieteni, Mihaita Brai a fost oprit de un echipaj de politie care verifica toate masinile suspecte aflate in zona. Scurt, dupa ce au verificat documentele autoturismului VW Golf si au confruntat seriile motorului si caroseriei cu cele inscrise in acte, agentii de circulatie i-au cerut soferului sa traga pe dreapta si sa astepte, deoarece masina i se confisca. Motivul? Seria caroseriei fusese modificata recent. Ajunsi la sediul Politiei Rutiere din Brasov, Brai afla ca masina pe care