Familia nu este implicata in activitatea educativa
Consiliile profesorale ale claselor sunt rareori antrenate in prevenirea abandonului scolar * Conform analizelor efectuate de reprezentantii Inspectoratului scolar, abandonul scolar este constatat, inregistrat, motivat, insa foarte rar evitat * Conducerilor unitatilor scolare li s-a cerut aplicarea unor strategii de prevenire a absenteismului si de remediere a conflictelor Inspectoratul Scolar Judetean a efectuat, in aceasta luna, in unitatile scolare din Constanta, o evaluare tematica privind parteneriatul educational cu familia, pentru eliminarea abandonului scolar, care a evidentiat o serie aspecte negative. Astfel, s-a constatat ca proiectarea activitatilor didactice de catre diriginti include foarte rar relationarea cu familiile elevilor, iar consiliile profesorale ale claselor sunt rareori antrenate in prevenirea abandonului scolar. De asemenea, in ciuda faptului ca majoritatea scolilor sunt deschise in week-end, dirigintii manifesta o receptivitate relativ redusa fata de propunerile elevilor privind continutul si organizarea activitatilor, ceea ce diminueaza numarul participantilor. Conform analizelor efectuate de reprezentantii Inspectoratului Scolar Judetean Constanta, abandonul scolar este constatat, inregistrat, motivat, insa foarte rar prevenit prin actiuni concertate ale directorului, dirigintelui si ale familiei. Conducerilor unitatilor scolare li s-au cerut aplicarea unor strategii de evitare a absenteismului, de remediere a conflictelor, precum si monitorizarea zilnica a frecventei si antrenarea parintilor in activitati extracurriculare si extrascolare. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va ru