•RATEC prefera sa caseze tramvaiele vechi si sa achizitioneze vagoane second-hand din Germania, la pretul de 500 Euro/bucata
Ieri, conducerea Regiei Autonome de Transport in Comun (RATEC) Iasi a facut probe cu unul din tramvaiele achizitionate din Germania, contra sumei de 500 Euro. Proba acestui tramvai a constat in executarea unui traseu pe ruta Podu de Piatra - Dacia si retur. Tramvaiul a fost adaptat la 850 W, la fel ca si celelalte tramvaie nemtesti, care sunt deja date in folosinta. La acesta au mai fost schimbate tampoanele si s-au inlocuit trei geamuri sparte in urma transportului. La toate cele 27 de tramvaie achizitionate au fost executate reparatii capitale, in Germania: 1 in 1996, 14 in 1995 si 12 in 1994. Conducerea unitatii a decis ca angajatii regiei sa nu mai execute reparatii capitale la tramvaiele de tip Tatra sau Timis, pe care le au in dotare. S-a ajuns la concluzia ca este mai convenabil sa cumpere vagoane second-hand din Germania, la un pret destul de rezonabil, in care este inclusa reparatia capitala si totodata se acorda si o perioada de garantie. Purtatorul de cuvant al regiei, Mihai Adrian, a declarat ca in cursul saptamanii urmatoare vor fi scoase in trafic tramvaiele nemtesti, pe masura ce vor fi adaptate la reteaua electrica ieseana.
Coca VASILENCU
•RATEC prefera sa caseze tramvaiele vechi si sa achizitioneze vagoane second-hand din Germania, la pretul de 500 Euro/bucata
Ieri, conducerea Regiei Autonome de Transport in Comun (RATEC) Iasi a facut probe cu unul din tramvaiele achizitionate din Germania, contra sumei de 500 Euro. Proba acestui tramvai a constat in executarea unui traseu pe ruta Podu de Piatra - Dacia si retur. Tramvaiul a fost adaptat la 850 W, la fel ca si celelalte tramvaie nemtesti, care sunt deja date in folosinta. La acesta au mai fost schimbate tampoanele si s-au inlocuit tr