In 2001, la Bulandra poposea un tanar regizor de la Mali Teatr din Sankt-Petersburg, despre care se stia doar ca a fost elevul marelui Lev Dodin. Firav si discret, foarte tanarul Yuri Kordonski a In 2001, la Bulandra poposea un tanar regizor de la Mali Teatr din Sankt-Petersburg, despre care se stia doar ca a fost elevul marelui Lev Dodin. Firav si discret, foarte tanarul Yuri Kordonski a reusit, in cateva zile, sa-i cucereasca pe actorii din acest teatru, indiferent de generatia din care faceau parte. Pentru toti, lucrul la spectacolul Unchiul Vanea a fost un cadou. Ceea ce s-a vazut si in rezultatul final, spectacolul fiind un incontestabil succes de public, inca prezent in repertoriul teatrului si rasplatit la Gala Uniter cu titlul de cel mai bun spectacol al anului 2001 si cel mai bun spectacol din Festivalul Uniunii Teatrelor Europene in acelasi an. Acum traitor in Statele Unite, Yuri Kordonski s-a intors in Romania la una dintre familiile sale: echipa de la Bulandra, alaturi de care va monta Casatoria de Gogol. - Actorii de la Bulandra, unii dintre ei cu mare experienta, care au avut sansa sa lucreze cu cei mai mari regizori romani, sunt realmente indragostiti de dvs., au asteptat cu mare nerabdare sa va intoarceti in Romania dupa ce ati colaborat pentru spectacolul Unchiul Vanea, in 2001. Cu ce anume i-ati fermecat? - N-am facut nimic special pentru asta, dar adevarul este ca ma simt foarte legat de actorii romani cu care am lucrat. Nu e nici un secret, singurul motiv pentru care cred ca s-a intamplat asa este faptul ca ne-am pus pe noi insine, cu tot ce aveam, in ceea ce am facut, ne-am deschis total unul catre celalalt, ne-am apropiat, am ajuns sa vorbim despre multe lucruri intime, nu ne-am ascuns nimic. Viata noastra privata a fost investita in spectacolul pe care l-am facut, cred ca e unica modalitate posibila de a face teatru, nu poti separa arta ta d