In timp ce primul milion de tricouri afla ce botez il paste, numele se afla, impreuna cu sotia sa Victoria, in Japonia. Turneu publicitar. Nimic despre fotbal. David si Victoria au organizat o intalnire cu presa, de la care a fost rugata sa lipseasca presa. Jurnalistii europeni in general si englezi in special au fost indemnati sa faca harakiri in grup, pentru ca duetul sa-si vada de afaceri in liniste. David si Victoria si-au inceput programul recitand cateva ode in fata ziaristilor japonezi, admisi in sala alaturi de amantele lor, videocamerele.
De ce un program de poezie clasica? Pentru ca, asa cum stiti, David Beckham e un erou popular. Iar Victoria e Doamna Erou Popular David Beckham, colt cu Intrarea Argintilor, prima la dreapta din Caderea Maselor. Seara de ode a fost deschisa de David Beckham: "Ciocolata Meiji e foarte buna!" - a declamat David Beckham si a zambit seducator amantelor jurnalistilor japonezi, pline de focus.
Urmeaza oda Victoriei: "Experienta personala mi-a dat toata increderea in puterea cosmetica a plantelor. Tehnologia avansata a firmei Tokyo Beauty Clinic ne da astazi produse cu proprietati exceptionale. Fetelor, fiti stralucitoare! Folositi produsele TBC!" Aici trebuie explicat ca Victoria a citit cuminte de pe o foaie. Trebuie de asemenea explicat ceva mai greu de inteles decat japoneza cu accent de Tokio.
In Japonia, reclamele arata cu totul altfel decat in Europa. Ne-am prapadi de ras si am scapa astfel de riduri daca le-am vedea. O reclama japoneza reusita se compune dintr-o vedeta care rosteste cele mai stupide enunturi platite: "Mananc doar cutare ciocolata!" si "Folosesc doar nu stiu ce ulei de motor!" sau invers. Scurt, limpede si simplu ca la primirea cravatei rosii sub Soarele Rasare.
Exact asta a incercat sa tina intre patru pereti firma SFX, compania de PR care il pastoreste pe DB. De aici si setul