Un pusti de 18 ani, aflat la primul lui Mercedes SEL, s-a oprit, cu prietena, intr-un stalp de pe Bulevardul Regina Elisabeta. Acul vitezometrului a ramas intepenit la 180 km/h, iar cadavrele au fost Un pusti de 18 ani, aflat la primul lui Mercedes SEL, s-a oprit, cu prietena, intr-un stalp de pe Bulevardul Regina Elisabeta. Acul vitezometrului a ramas intepenit la 180 km/h, iar cadavrele au fost scoase dintre fiare cu fierastraul. Familia n-a mai apucat sa-i cumpere Porsche-ul Cayenne, un 4 x 4 capabil sa atinga aceleasi performante ca o masina de curse, dar oferind o protectie sporita in cazul coliziunilor cu pomii, babele sau ambulantele intalnite in cale. N-ar fi exclus ca soferul sa fie gasit vinovat, in special din cauza ca e mort. Pana acum, in mai toate cazurile, mortul a fost vinovat: o fetita de cativa anisori a intrat cu 60 de kilometri la ora in masina fiicei unui senator, iubita lui Mitoseru l-a aruncat pe acesta de pe bancheta din spate direct la volan, iar o femeie a avut tupeul sa sune la Salvare tocmai cand trecea prin zona, cu 150 la ora, un proprietar de BMW. Ultimele evolutii sunt ceva mai spectaculoase, dar statisticile ne arata constanta omorurilor la drumul mare. Sarbatorile se lasa cu zeci de morti si raniti pe sosele. Sfarsitul de saptamana umple camerele de garda ale spitalelor. Inceperea sezonului, pe Litoral, va transforma soseaua Constanta - Mangalia intr-o adevarata Fasie Gaza. In majoritate, aceste "accidente" sunt crime cu premeditare. Rar intalnesti, pe lista autorilor, un posesor de Trabant. Cand si cand, o biata Dacie se strecoara sub un tren, ignorand bariera. Nu prea poti sa spui: ceasul rau, i-au cedat franele sau a derapat pe o pata de ulei. Ucigasii stiu foarte bine ce arme isi aleg: nimeni nu cumpara un coupe cu motor de 400 CP ca sa se tarasca prin satele de campie cu 50 la ora. Banii grei dati pe o astfel de limuzina au a