- Social - nr. 124 / 27 Iunie, 2003 Noi, alegatorii, cei in ale caror stampile sta soarta tarii doar din patru in patru ani (sau, ma rog, atunci cand binevoieste puterea sa organizeze "anticipate"), stim ce avem de facut. Sa ne supunem tuturor experimentelor visate noaptea de unii ministrii sau secretari de stat. Sa platim taxe, impozite, contributii si alte dari, chiar daca nu indeplinim motivul invocat de respectiva lege sau hotarare de guvern. Noi, electorii, mai stim ca ar trebui inlaturate in graba, imediat dupa terminarea scrutinelor, toate urmele campaniilor electorale, afise, bannere, reclame de orice tip, si sa ne apucam de treaba, pentru indeplinirea "celei mai bune programe de partid din cate s-au vazut sau auzit vreodata", dupa cum le place tuturor politrucilor sa se laude inainte de marele "fas". Dar, oare, ei stiu ce le ramane de facut odata ce au castigat "osul cel mare"? Dovada cea mai buna pentru a raspunde negativ intrebarii anterioare este faptul ca, atat pe strada Gheorghe Doja, cat si pe B-dul 1 Decembrie 1918, stau afisate, inca din primavara anului 2000, reclame ale unui partid care nu mai exista pe esichierul politic romanesc _ P.D.S.R. Ca atare, il putem considera defunct. Sau nu? Poate tocmai aceasta este strategia electorala a actualului PSD: suprasaturarea muritorilor cu insemnele si logo-ul partidului, pentru ca, in toamna anului viitor, sa stampilam cu gandul numai la a scapa de obsesiile chinuitoare de zi cu zi. DAN TRIFU - Social - nr. 124 / 27 Iunie, 2003 Noi, alegatorii, cei in ale caror stampile sta soarta tarii doar din patru in patru ani (sau, ma rog, atunci cand binevoieste puterea sa organizeze "anticipate"), stim ce avem de facut. Sa ne supunem tuturor experimentelor visate noaptea de unii ministrii sau secretari de stat. Sa platim taxe, impozite, contributii si alte dari, chiar daca nu indeplinim motivul invocat de respec