- Social - nr. 133 / 10 Iulie, 2003 Este de apreciat felul in care s-au desfasurat lucrarile pentru reconstructia strazii Gheorghe Doja. Au existat organizare, promptitudine in executia si darea in folosinta a lucrarii, mai ales ca "Zilele targumuresene" stateau sa inceapa. Desi bordurile nu sunt inca nici pe departe finalizate, mai avem inca rabdare. Cu toate acestea, de vreo saptamana, a inceput o alta lucrare, de data aceasta pe Calea Sighisoarei, in zona cartierului de case construite prin A.N.L., mult mai cunoscuta linie de centura a orasului. Desigur, nu e vorba de o reabilitare totala a carosabilului, ci doar de mult mai cunoscutele plombari. Asfaltul degradat a fost decopertat in linii si unghiuri drepte, dar si diferente de nivel abrupte, si totul a ramas in acest stadiu incipient. Nu ne gandim decat la bucse, pivoti, tiranti, "unghiuri de fuga" si toate cele ce caracterizeaza o directie a unui auto vehicul. In schimb, nu ne vine a ne gandi la "frigiderele" pline ale edililor si responsabililor lucrarii, atunci cand soferii "dau marunt" din barba si strang volanul in maini ca sa iasa din respectivele cavitati. Gropi au fost pana acum o saptamana, cum va spuneam… Asteptam seriozitate, nu scuze si lamentari. DAN TRIFU - Social - nr. 133 / 10 Iulie, 2003 Este de apreciat felul in care s-au desfasurat lucrarile pentru reconstructia strazii Gheorghe Doja. Au existat organizare, promptitudine in executia si darea in folosinta a lucrarii, mai ales ca "Zilele targumuresene" stateau sa inceapa. Desi bordurile nu sunt inca nici pe departe finalizate, mai avem inca rabdare. Cu toate acestea, de vreo saptamana, a inceput o alta lucrare, de data aceasta pe Calea Sighisoarei, in zona cartierului de case construite prin A.N.L., mult mai cunoscuta linie de centura a orasului. Desigur, nu e vorba de o reabilitare totala a carosabilului, ci doar de mult mai cunoscute